elektroniskā klienta karte
LV | RU | EN | EE

Jautājiet mums!


Iepazīties ar likumdošanu

Īsumā par lojalitāti Lojalitātes sistēmas integrēšana Programmas izveidošana Sistēmas izmantošanas iespējas
VIENKĀRŠI, PIEEJAMI, VIEGLI
Partneri:
Iespējamie lojalitātes programmu varianti

bonusu uzkrāšana atkarībā no preces/pakalpojuma pirkuma (bonuss no summas)

bonusu uzkrāšana atkarībā no pirkuma/apmeklējuma (bonuss par izmantošanu)

pārdoto preču/pakalpojumu ar fiksētu atlaidi uzskaite (fiksētās atlaides programma)

pārdoto preču/pakalpojumu ar uzkrāto atlaidi uzskaite (uzkrātās atlaides programma)

pārdoto preču/pakalpojumu ar atlaidi, kura tiek aprēķināta no pirkuma summas, uzskaite (aprēķinātās atlaides programma)

pirkumu uzskaite (pēc summām)

vairākkārt lietojama lokālā debetkarte (dāvanu karte)

vairākkārt lietojama lokālā kredītkarte (pirkumu pēcapmaksa)

pastāvīgo klientu apmeklējuma uzskaite

un daudzko citu...

Lojalitātes programmu sastādīšanas piemēri
noteiktu uzdevumu
risināšanai

Uzdevums: Klienta lojalitātes paaugstināšana
1. Pie pirkuma summas 5Ls, par katriem pilniem 5Ls, ieskaita 1 bonusu (B). Piem. Pirkums 7Ls = 1B, 17.50Ls = 3B un tā tālāk. Kad bonusu skaits sasniedz 10, tie tiek dzēsti un klienta kartei tiek piešķirts 1Ls debetā.

Pie soļa 5Ls, bonusa iekrāšanai, tiek stimulēta mazo precu piepirkšana, lai nosegtu iztrūkstošo summu līdz 5Ls. Ar tēriņu, kas vienāds ar 10% atlaidi, Jūs iegūstiet klienta papildu ieinteresētību mazo preču pirkšanā.

2. Pamatatlaide 5% ar secīgu atlaides uzkrāšanu līdz 15%. Atlaide mainās pēc sekojošas shēmas: Pirkumu summas tiek uzkrātas. Kad uzkrājums sasniedz 50Ls, pie pamatatlaides tiek pievienots 1%. Klients var izmantot jauno atlaidi jau pie nākamā pirkuma. Kad atlaide sasniedz maksimālo vērtību - 15%, tā kļūst fiksēta. Programmas darbības termiņš - 1 gads. Pēc tam visas uzkrātās summas nullējas.

Šī metode stimulē pirkumu palielināšanu ar pārliecināšanas palīdzību. Klients par to pastāstīs ģimenei un draugiem. Dažreiz karte tiks nodota kāda cita rīcībā bonusu uzkrāšanai.

Uzdevums: Uzskaite
1. Apmeklējumu priekšapmaksa. Tiek pirkts abonements 10 apmeklējumiem. 11. reizē apmeklējums tiek atteikts.
2. Pirkumu summas uzskaite. Atskaišu saņemšana par atsevišķām precēm/pakalpojumiem, vai attiecīgā laika perioda pilna atskaite par summām. Pastāvīgo klientu atskaite par pirkumiem dažādās filiālēs.

Uzdevums: Autorizācija
Garantēta darījumu/summu/klientu anonimitāte. Karšu autorizācija caur ārējo serveri. Aprīkojuma vai programmas modulis izsūta uz serveri autorizēšanas pieprasījumu, izmantojot dažus parametrus - komanda, summa, darbības numurs, kartes numurs, piekļuves kods, datums, laiks, iekšējais moduļa numurs. No servera tiek saņemta atbilde un ir iespējams izdrukāt čeku.


SIA "E-karte", Artilērijas iela 22-14, Rīga, LV-1001, Latvija
e-pasts: info@e-kartes.lv
T. 67277477, f.67277266


Log In