Partneri:
|
Iespējamie lojalitātes programmu varianti
■ bonusu uzkrāšana atkarībā no preces/pakalpojuma pirkuma (bonuss no summas) ■ bonusu uzkrāšana atkarībā no pirkuma/apmeklējuma (bonuss par izmantošanu) ■ pārdoto preču/pakalpojumu ar fiksētu atlaidi uzskaite (fiksētās atlaides programma) ■ pārdoto preču/pakalpojumu ar uzkrāto atlaidi uzskaite (uzkrātās atlaides programma) ■ pārdoto preču/pakalpojumu ar atlaidi, kura tiek aprēķināta no pirkuma summas, uzskaite (aprēķinātās atlaides programma) ■ pirkumu uzskaite (pēc summām) ■ vairākkārt lietojama lokālā debetkarte (dāvanu karte) ■ vairākkārt lietojama lokālā kredītkarte (pirkumu pēcapmaksa) ■ pastāvīgo klientu apmeklējuma uzskaite un daudzko citu... Lojalitātes programmu sastādīšanas piemēri Uzdevums: Klienta lojalitātes paaugstināšana Pie soļa 5Ls, bonusa iekrāšanai, tiek stimulēta mazo precu piepirkšana, lai nosegtu iztrūkstošo summu līdz 5Ls. Ar tēriņu, kas vienāds ar 10% atlaidi, Jūs iegūstiet klienta papildu ieinteresētību mazo preču pirkšanā. 2. Pamatatlaide 5% ar secīgu atlaides uzkrāšanu līdz 15%. Atlaide mainās pēc sekojošas shēmas: Pirkumu summas tiek uzkrātas. Kad uzkrājums sasniedz 50Ls, pie pamatatlaides tiek pievienots 1%. Klients var izmantot jauno atlaidi jau pie nākamā pirkuma. Kad atlaide sasniedz maksimālo vērtību - 15%, tā kļūst fiksēta. Programmas darbības termiņš - 1 gads. Pēc tam visas uzkrātās summas nullējas. Šī metode stimulē pirkumu palielināšanu ar pārliecināšanas palīdzību. Klients par to pastāstīs ģimenei un draugiem. Dažreiz karte tiks nodota kāda cita rīcībā bonusu uzkrāšanai. Uzdevums: Uzskaite Uzdevums: Autorizācija |
|||||
SIA "E-karte", Artilērijas iela 22-14, Rīga, LV-1001, Latvija |